درخواست های ارتباط
جستجو
لیست دوستان من
صندوق پیام
همه را دیدم
  • در حال دریافت لیست پیام ها
صندوق پیام
رویدادها
همه را دیدم
  • در حال دریافت لیست رویدادها
همه رویدادهای من
تخفیف های وب سایت
همه تخفیف ها

شکایت از اپراتورها کجا و چگونه؟

نویسنده متن پست
پاسخ به این پست
author
samurai
1395/04/20 10:51:41
درود
همه ما میدانیم که دولت اپراتورها را موظف کرد به دلایل امنیتی و حفظ رعایت حریم خصوصی مردم ، سیم کارتها به نام اشخاص رجیستر شوند که کار کاملا معقولیست!
و همچنین حق قانونی و عرفی و شرعی همه ماست که انتظار داشته باشیم اپراتورهایی که دیتابیس اطلاعات شخصی ما را به صاحبان کالا و خدمات می فروشند (یا می دهند!)
مورد بازخواست قانونی قرار دهیم!
اپراتورها هم برای قطع پیامک های تبلیغاتی روش های مختلفی را میگویند که هیچ کدام کار نمی کند اقلا برای من! حتی خودشان هم طی اعتراض بنده از طریق سیستمی!!
پیامکها را قطع کردند اما همچنان همان آش است و همان کاسه!
کس از دوستان می داند که چگونه می شود شکایت کرد؟

author
mrsoheil
soheil One
32 ماه قبل
یه سر به سامانه اینترنتی 195 بزن. اینم ادرسش
author
ICT-Man
Reza
32 ماه قبل
سلام
شما ابتدا مدرکی پیدا کنین تا اثبات کنه مشخصات شما در اختیار صاحب کالا یا خدمات قرار داده باشد.اونوقت میتوانید به امور مشترکین مراجعه کنید یا به دفتر اصلی اپراتور برین.
تبلیغات کاملا طبیعی هست. چرا از صدا و سیما شاکی نیستین که تبلیغات میذاره؟
ضمنا تمام اپراتور ها این امکان رو گذاشتن که تبلیغات رو برای مدت 2 روز قطع کنید. و شما میتونید هر 2 روز یک بار این کار رو انجام بدید
شماره پیش فرض: #800*
شماره اختصاصی هم برای هر اپراتور در سایت باشگاه خبرنگاران موجود است.

برای ارسال پست ابتدا به سایت وارد شوید

مطالب مرتبط

در حال دریافت اطلاعات