محمد نصیری
بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

چگونه بین نرم افزارهای باز در اندروید سویچ کنیم ؟

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
آموزش استفاده از اندروید و تبلت و گوشی های هوشمند

زمانیکه یک App یا برنامه را در سیستم عامل اندروید خود باز کرده اید با استفاده از آیکن Home که به شکل خانه شیروانی در تصویر بالا مشخص شده است می توانید تمامی نرم افزارهای باز شده بر روی اندروید خود را مشاهده کنید. با استفاده از لیست باز شده و انتخاب هر یک از نرم افزارها می توانید به آن نرم افزار سویچ کنید. بازگشت به قبل هم بسیار ساده است کافیست بر روی Taskbar انگشت خود را بزنید تا به عقب برگردید یا دکمه Back بر روی دستگاه هایی که دارای دکمه هستند کلیک کنید. اما نکته در اینجاست که شما در همین محیط در اندروید می توانید کارهای دیگری را نیز انجام دهید ، در گوشی های Note II و برخی دیگر از همین سری با استفاده از آیکن Recent Apps که در بالا مشاهده می کنید می توانید App هایی که به تازگی از آنها استفاده کردید را مشاهده کنید. با کشیدن انگشت خود به سمت پایین می توانید نرم افزارهای بیشتری را مشاهده کنید که تا کنون از آنها استفاده کرده اید.

آموزش استفاده از اندروید و تبلت و گوشی های هوشمند

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، با کشیدن تصویر نرم افزار به چپ یا راست تصویر با انگشت در واقع می توانید آنها را از حافظه RAM خارج کنید و به نوعی می توان آن را End Task ویندوز معرفی کرد. البته ممکن است برخی از این تنظیمات در نسخه های مختلف اندروید متفاوت باشد. اگر روش دیگری نیز برای اینکار وجود دارد می توانید در ادامه ذکر کنید فقط لطفا نسخه اندروید و نوع گوشی مورد استفاده را نیز ذکر کنید. ITPRO باشید.

نویسنده : محمد نصیری

منبع : انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران

هرگونه نشر و کپی برداری بدون ذکر منبع و نام نویسنده دارای اشکال اخلاقی می باشد


محمد نصیری
محمد نصیری

بنیانگذار انجمن تخصصی فناوری اطلاعات ایران ، هکر کلاه خاکستری ، کارشناس امنیت اطلاعات و ارتباطات

محمد نصیری هستم ، هکر قانونمند و کارشناس امنیت سایبری ، سابقه همکاری با بیش از 50 سازمان دولتی ، خصوصی ، نظامی و انتظامی در قالب مشاور ، مدرس و مدیر پروژه ، مدرس دوره های تخصص شبکه ، امنیت ، هک و نفوذ ، در حال حاضر در ایران دیگه رسما فعالیتی غیر از مشاوره انجام نمیدم و مقیم کشور ترکیه هستم ، عاشق آموزش و تدریس هستم و به همین دلیل دوره های آموزشی که ضبط می کنم در دنیا بی نظیر هستند.

نظرات