حمیده سلامی
دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

اسنپ چت چیست؟ آموزش نصب و ایجاد اکانت در Snapchat به زبان ساده

نرم افزار اسنپ چت یک نرم افزار محبوب برای پیام رسانی و همچنین به اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو می باشد.این شبکه اجتماعی بسیار شباهت داره با شبکه های اجتماعی دیگری مثل اینستاگرام ، توییتر و... و در سال 2011 راه اندازی شد و به کاربران خودش اجازه داد تا پیامک رسانی به مخاطبانشون رو از طریق این اپلیکیشن انجام بدهند و یا تصاویر و ویدیوهاشون رو با دوستانشون به اشتراک بگذارند.اما قبل از اینکه شما حساب کاربری در آن ایجاد کنید باید به این نکته توجه داشته باشید که فقط و فقط افراد 13 و بالاتر از 13 سال اجازه ی استفاده از این شبکه اجتماعی را دارند و اسنپ چت به افراد کمتر از 13 سال اجازه ی استفاده نمی دهد و صرفا آنها رو به (اسنپ کیدز) هدایت می کند که در واقع نمی توانند تصویری و ویدیویی به اشتراک بگذارند و فقط می توانند تصاویر را ویرایش و یا در دستگاه خود ذخیره کنند.

دوره های شبکه، برنامه نویسی، مجازی سازی، امنیت، نفوذ و ... با برترین های ایران
Snapchat یا اسنپ چت چیست؟ چگونه از اسنپ چت استفاده کنیم؟ شبکه اجتماعی اسنپ چت به چه دلیل محبوب شده است؟ چگونه در اسنپ چت اکانت ایجاد کنیم؟ در این پست قصد دارم به معرفی شبکه اجتماعی اسنپ چت و همچنین آموزش نصب و ساخت اکانت کاربری در آن بپردازم. البته همون طور که خودتون میدونید این شبکه اجتماعی بسیار قدیمی هست و ممکن هست که خیلی از کاربران با آن آشنایی داشته باشند و درواقع نحوه کار کردن با آن رو بلد باشند وحتی خودشون اکانت کاربری داشته باشند ، این پست صرفا برای آن دسته از عزیزانی هست که شاید به تازگی نام این شبکه اجتماعی رو شنیده باشند و دوست داشته باشند در آن عضو بشوند و اکانت ایجاد کنند.
اسنپ چت چیست؟

اسنپ چت چیست؟ معرفی شبکه اجتماعی Snapchat

اسنپ چت چیست؟

آموزش نصب و ایجاد حساب کاربری در اسنپ چت

ابتدا شما می توانید این اپلیکیشن رو به صورت رایگان از گوگل پلی و یا اپ استور دانلود کنید و نصب نمایید.این نکته رو هم بگم که در ابتدا این شبکه اجتماعی تنها برای کاربران ios در دسترس بود اما با گذشت زمان اندرویدی ها توانستند حساب کاربری ایجاد کنند و نسخه ای برای آنها نیز منتشر شد.در مرحله دوم:شما می بایست پس از نصب برروی آیکون snapchat کلیک کنید و از طریق گزینه ی login و sign up مراحل ایجاد حساب کاربری رو طی نمایید به این صورت که ابتدا باید یک ایمیل ، نام کاربری و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

وب سایت توسینسو

سپس شما باید برای تایید هویت خود و دریافت یک کد 6 رقمی ، شماره موبایل خود را وارد نمایید که البته برای شما پیامی می آید و به منظور اطمینان بیشتر اطلاع می دهد که شماره موبایل شما برای هیچ یک از کاربران اسنپ چت قابل مشاهده نخواهد بود. پس از اینکه کد رو دریافت کردید و آن را در قسمت مربوطه قرار دادید هویت شما تایید شده و در مرحله بعد از شما خواسته میشه که یکی از تصاویر زیر را انتخاب نمایید:

وب سایت توسینسو

بعد از آن باید فهرست مخاطبانتون رو در اسنپ چت وارد کنید چرا که همان طور که گفتم این اسنپ چت یک پیام رسان نیز می باشد. در این قسمت اسنپ چت از شما می خواهد که به مخاطبانتان دسترسی داشته باشد و انتخاب باشماست که می تونید این امکان را فراهم کنید یا نه!!

وب سایت توسینسو

به این ترتیب شما فهرست مخاطبانتون رو در اسنپ چت وارد کردید حالا برای دیدن فهرست دوستانون در اسنپ چت و یا ایجاد مخاطبان جدید باید به قسمت MyFriend بروید که در این قسمت هم می توانید یک مخاطب رو اضافه کنید و هم به جستجوی یک مخاطب بپردازید.خب امیدوارم که دوستانی که قصد ایجاد اکانت در snap chat رو داشتند توانسته باشند یک حساب کاربری برای خودشان ایجاد کنند و این پست براشون مفید بوده باشه. در ادامه کار با این شبکه اجتماعی با توسینسو همراه باشید


حمیده سلامی
حمیده سلامی

دانشجوی کارشناسی کامپیوتر

دانشجوی کارشناسی مهندسی کامپیوتر _ IT

نظرات